Jak Zdrowo Odżywiać Się Podczas Odchudzania? Poznaj Dwie Proste Zasady

by Oliwias on May 15, 2012

DARMOWY RAPORT: Jak Spalać Tłuszcz

Pobierz Raport I Zacznij Spalać 25% Więcej Kalorii Dziennie!

Wpisz Swoje Imię Oraz Email Na Który Prześlę Ci Raport

zdrowe odżywianiePewnie już nie raz zastanawiałaś się, jak schudnąć szybko i skutecznie. Wielu ludziom wydaje się, że wiedzą, jak należy się odchudzać. Przecież każda z nas zadaje sobie z tego doskonale sprawę. Wystarczy tylko zmniejszyć ilość spożywanych kalorii i zapewnić sobie więcej aktywności fizycznej. Często chcąc wprowadzić te wyżej wymienione założenia do swojego życia, napotykamy na wiele problemów.

Wówczas okazuje się, że jednak nie do końca wiemy, jak powinniśmy się odchudzać. Nie pokonamy problemu nadwagi, jeśli przejdziemy na pierwszą lepszą dietę, o której przeczytaliśmy w internecie.

Diety jak dieta dukana lub dieta kopenhaska nie działają. Tak naprawdę jeśli chcesz osiągnąć sukces w odchudzaniu, to musisz sie zaangażować w ten proces zarówno fizycznie jak i emocjonalnie.

Na początku powinnaś dowiedzieć się czegoś o zasadach zdrowego odżywiania się. Musisz przede wszystkim nauczyć się liczyć kalorie, wiedzieć co ile ma witamin i jak często powinnaś spożywać posiłki. Bez tego na pewno nie uda Ci sie zrzucić zbędnych kilogramów.

Jak już będziesz wiedziała w jaki sposób się odżywiać, to przychodzi czas na zbieranie wiadomość o ćwiczeniach. Musisz zorientować się, jaka forma aktywności fizycznej będzie dla Ciebie najbardziej odpowiednia. Później warto wiedzieć, które ćwiczenia pozwalają spalać najwięcej kalorii i w jakiej częstotliwości je wykonywać, żeby osiągnąć jakiś efekt i nie zrobić sobie przy tym krzywdy.

Następnie, żeby osiągnąć jakiekolwiek efekty musisz się zachęcić do odchudzania. Zmobilizować wszystkie swoje siły. Nie powinnaś w ogóle dopuszczać do siebie myśli, że coś może pójść nie tak i nie uda Ci się pozbyć nadwagi. Silna wola i wytrwałość to podstawa przy zrzucaniu zbędnych kilogramów.

Ponadto odchudzanie to taki proces, który wymaga od Ciebie bardzo dużej znajomości własnego ciała. Dzięki temu unikniesz efektu jo-jo albo wyniszczenia organizmu.

Zacznijmy od pierwszej zasady efektywnego odchudzania.

Naucz się liczyć kalorie. To niezbędne ponieważ od dzisiaj musisz spalać więcej kalorii niż zjadać. Ale żeby wiedzieć ile musisz ich spalić, to najpierw musisz dowiedzieć się ile ich dostarczasz swojemu organizmowi w ciągu dnia.

Aby było ci łatwiej nad tym panować, to zapisuj sobie wszystko na kartce. Miej przy sobie zawsze coś do notowania i zapisuj co zjadłaś i ile to miało kalorii. Pamiętaj dosłownie o zapisaniu wszystkiego, nawet masła i cukru. Jeśli naprawdę chcesz osiągnąć jaki efekt podczas odchudzania, to ta czynność jest po prostu niezbędna. Najlepiej na początku robić to systematycznie przez tydzień. Wówczas wyrobisz sobie umiejętność kontrolowania siebie.

Pamiętaj jednak, żeby dokładnie policzyć ile tych kalorii mogłaś zjeść. Zwracam Ci na to szczególną uwagę, bo to naprawdę jest niezwykle ważne podczas odchudzania.

Jeśli czasami na opakowaniu kalorie są opisane w niezrozumiały sposób, to możesz sprawdzić ich wartość w internecie. Takie informacje znajdziesz dosłownie na każdej stronie poświęconej odchudzaniu. Nie musisz liczyć wszystkiego bardzo dokładnie. Wynik może być podany w przybliżeniu, ważne jest tylko to, żebyś nie zapomniała o żadnym produkcie. Codzienne liczenie kalorii jest niezbędne jeśli chcesz schudnąć. Jeśli będziesz spożywała znacznie mniej kalorii niż dotychczas, to twoje efekty w zrzucaniu zbędnych kilogramów będą na pewno zadowalające.

Po tygodniowym notowaniu sprawdź z czego mogłabyś ewentualnie zrezygnować żeby obniżyć wartość energetyczną swoich posiłków. To wcale nie jest takie trudne. Wystarczy np. nie słodzić herbaty, albo odmówić sobie codziennego ciastka z kremem.

Uważam, że dobrym pomysłem byłoby też ograniczenie gazowanych napojów i cukru. W zamian możesz np. jeść sałatki i dużo owoców. Musisz panować nad tym, co jesz i ograniczyć spożywanie nadmiaru kalorii. Na początku będzie Ci trudno odmówić sobie jedzenia, które spożywałaś codziennie, ale z czasem na pewno przyjdzie Ci to z łatwością.

Przejdźmy do drugiej zasady zdrowego i niezawodnego odchudzania.

Na początku musisz odstawić niezdrowe jedzenie i zastąpić je takim, które zawiera w sobie dużo witamin. Pewnie zdawałaś sobie sprawę, że odchudzanie wcale nie jest takie banalnie proste. Jeśli chcesz coś osiągnąć, musisz się napracować.

Dobrym sposobem na redukcję kalorii jest zastępowanie ich wodą mineralną, niegazowaną. Zwróć też uwagę, jak będziesz następnym razem w sklepie, że niektóre produkty można kupić w odtłuszczonej wersji.

Jeśli chodzi o mięso, to staraj się jeść takie, które nie zawiera w sobie zbyt dużo tłuszczu. Może to być np. ryba albo kurczak.

Frytki i ziemniaki, które mają w sobie dużo skrobi, możesz zastąpić sałatkami pełnimy witamin i mikroelementów. Jedząc warzywa i owoce znacznie ograniczysz spożywanie nadmiernej ilości kalorii.

Dobrym posiłkiem na śniadanie jest jogurt, albo płatki kukurydziane. Te produkty zawierają w sobie dużo błonnika a mało cukru. Będziesz się czuła syta, ale nie przytyjesz. Dodatkowo Twój metabolizm przyspieszy, a to na pewno wspomoże proces odchudzania.

Najważniejsze jest to, żeby jeść jak najmniej kalorii. Nie chudniesz jeśli nie ograniczysz ich spożywania. Jeśli naprawdę chcesz coś osiągnąć, to musisz koniecznie zmienić swoje nawyki żywieniowe. Żeby zapanować nad sobą planuj swoje zakupy. Nigdy nie bierz z pułki tego, czego wcześniej nie zapisałaś. Jeśli regularnie będziesz planowała swoje posiłki, to nie znajdziesz w swojej diecie miejsca na Fast Foody. No i jeszcze jedna bardzo ważna zasada, o której musisz pamiętać. Nigdy nie idź na zakupy, jeśli jesteś głodna, bo na pewno kupisz coś, czego nie powinnaś jeść.

Ja odchudzałam się wcześniej przez wiele lat i nie mogła zrzucić zbędnych kilogramów. Kiedy już udało mi się osiągnąć sukces, postanowiłam się podzielić nim z innymi i napisałam książkę. Gwarantuję Ci, że jeśli ją przeczytasz, to o odchudzaniu będziesz wiedziała dosłownie wszystko.

Odchudzanie przy pomocy mojej książki odmieni Twoje życie. Zaczniesz czuć się lepiej, a świat dookoła Ciebie wyda się milszy i piękniejszy. Nie pożałujesz kupna mojej książki. Ona pomoże Ci uzyskać upragnioną wagę i szczupłą sylwetkę.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, jak nabyć moją książkę, to przejdź tutaj:

najlepsze metody odchudzania

Monika August 10, 2012 at 5:24 pm

Właśnie schudłam 8 kilo dzięki Twojej książce „Odkryj jak schudnąć”. Muszę przyznać, że jeszcze nigdy odchudzanie nie było dla mnie takie proste. Twoje rady proponują takie rozwiązania, które nie utrudniają życia codziennego a efekty są naprawdę zadziwiające. Cieszę się, że napisałaś taką książkę, bo dzięki tobie mam wreszcie idealne ciało. Pozdrawiam, Monika

Reply

Ang November 14, 2012 at 12:49 pm

W jakim czasie tyle schudłaś?

Reply

Ewa September 2, 2012 at 9:44 am

Tydzień temu kupiłam Twoją książkę. Stosuje się do Twoich rad, ale jak na razie udało mi się schudnąć tylko 1,5 Kg. Dlaczego to wszystko trwa tak długo? Czy nie można tego jakoś przyspieszyć? Może powinnam więcej ćwiczyć, albo jeszcze mniej jeść? Jestem strasznie niecierpliwa i nie lubię czekać. Możesz mi coś doradzić, jak szybciej zobaczyć efekty odchudzania. Ze zniecierpliwieniem czekam na Twoją odpowiedz. Pozdrawiam, Ewa

Reply

Beata November 14, 2012 at 12:48 pm

Witam. Piszę do Pani w sprawie wiadomo jakiego problemu. Odchudzania. Mam 27 lat i jestem dość niska 155 cm wzrostu. Zawsze miałam manie odchudzania ale teraz muszę nawet jakbym nie chciała to już nie mam wyjścia. W ciągu roku przytylam ok 10 kg. Waze 64 kg pomimo mojego niskiego wzrostu. Zawsze narzekalam że jestem gruba ale teraz to już nie umiem na siebie patrzeć źle czuję sie w obcisłych bluzkach wiem że to moja wina że aż tyle przytylam ale ostatnio zaczęłam jeść wszystko ciasteczka dziennie do kawy późne obiady. Już nie raz zaczynalam dietę ale po 2 dniach wracalam do starych nawyków zywieniowych. Zapisałam sie na siłownię ale wracam zmęczona z pracy i przeważnie niedługo po obiedzie zasypiam a z dieta nadal nic. Bardzo chciałabym schudnac nawet bardziej niż byłam ale nie wiem jak to zrobić bardzo proszę o napisanie mi jakich produktów powinnam unikać a jakie jeść. Bardzo proszę o poradę i pomoc pozdrawiam. Beata z Warszawy

Reply

EwaCesarzowa December 10, 2012 at 8:28 am

ogólnie słyszałam, że właśnie jak na ironie, ćwiczyć nie powinno się aż tak regularnie, jeżeli chcemy schudnąć. Ja chudne ale tylko dlatego, że raz na zawsze zrezygnowałam z kolacji. Ostatni mój posiłek to obiad, czasem tylko sobie coś poprzegryzam, ale to też jedynie przed 18stą. Później już tylko piję wodę lub soki.

Reply

Aneta January 3, 2013 at 12:19 pm

Ja schudłam 7 kg dzięki Tobie. Cieszy mnie nie tylko spadek wagi, ale przede wszystkim to, że się utrzymuje na stałym poziomie. To zasługa tej wspaniałej diety, która jest pewnym stylem życia. Odżywiam się zdrowo, normalnie jedząc odpowiednie produkty stosując się do Twoich zaleceń.

Reply

Weronika June 25, 2013 at 10:47 am

Witam.
Mam 167cm wzrostu i ważę 62 kg. Wiem, że to waga prawidłowa, ale mam spore fałdki na brzuchu. Chciałabym schudnąć 5kg w 25 dni, bardzo mi zależy. Co powinnam zrobić aby mi się udało? Ograniczałam już słodycze i próbowałam się więcej ruszać, ale to nie pomaga. Myślałam o diecie warzywnej, ale nie jestem pewna jej skuteczności. Czy mogłaby Pani zaproponować coś więcej? Z góry dziękuję :)

Pozdrawiam,
Weronika, Kutno

Reply

Kiki August 3, 2013 at 7:36 am

Ja kiedys bylam w takiej sytuacji, musiaam szybko schudnac, bylam zrozpaczona gdyz moja sylwetka musiala sie naggle poprawic, bo mialam wyjazd na wakacje z chlopakiem, o ktorym dowiedzialam sie 2 tyg przed bo postanowil mi zrobic niespodzianke,zastosowalam glodowke oczyszczajaca ,a le peklam, nie wytrzymalam tak dlugo jak chcialam trwala ona 2 dni tylko, postanowilam poszukac czegos w interneecie i trafilam tutaj i w 2 tyg spadlo 6 kg. Dzieki

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: