Jak Mieć Dużo Energii Podczas Szybkiego Odchudzania

by Oliwias on May 15, 2012

jak zdobyć więcej energiiZastanawiałaś się kiedyś, co tak naprawdę daje nam energię do życia? Jakiego jedzenia powinnaś unikać żeby nie być ospała i zmęczona? Jeśli cały czas jesteś zmęczona i nie masz na nic ochoty, to oznacza, że najprawdopodobniej źle się odżywiasz. Musisz pomyśleć o zmianie nawyków żywieniowych.

Po przeczytaniu tego artykułu na pewno Twój problem się rozwiąże. Nauczysz się odżywiać w taki sposób, który doda Ci siły i energii na cały dzień. Każdy dzień będziesz rozpoczynała z pasją i chęcią do życia, Gwarantuje Ci to.

Wyobrażasz sobie jak mogłoby być wspaniale, gdybyś każdego dnia miała pełno energii. Mogłabyś wówczas spełnić wszystkie swoje marzenia zawsze odkładane na później.

Czy to nie byłoby coś cudownego?
Jakiś czas temu nie miała ochoty wstać z łóżka bo ciągle czułam się zmęczona. To zdarzało mi się nawet, kiedy przespałam 12 godzin. Na nic nie miałam chęci, nic mi się nie chciało. Nawet pójdzie do pracy powoli było dla mnie problemem. Czułam się niewyspana, nawet kiedy dbałam o ilość snu. Najgorsze było to, że każda czynność zajmowała mi dwa razy tyle czasu, co zwykle.

Obecnie coś co zazwyczaj robiłam w 30 minut jestem w stanie wykonać w 10. Wiem że to niesamowite, ale tak właśnie jest.

Zdajesz sobie sprawę z tego jak ciężko cały czas pracuje Twój organizm. Musi sam regenerować siły i oszczędzać je nawet wtedy, kiedy Ty o tym nie myślisz.

Twoje ciało potrzebuje składników odżywczych żeby prawidłowo funkcjonować. Bez tego nie będziesz miała na nic siły. Nakarm swoje ciało żeby chciało żyć. Wedy naprawdę poczujesz się dużo silniejsza i zdrowsza niż dotychczas.

Jeśli zadbasz odpowiednio o swój organizm, to on też Ci się odwdzięczy. Ty musisz mu zapewnić paliwo i dać jeść, a on przetworzy je na energie i pozwoli Ci aktywnie cieszyć się życiem. Nic nie dzieje się samo. Na wszystko masz wpływ. Musisz to sobie tylko uświadomić.

Niezdrowe jedzenie spowoduje, że będziesz zmęczona. Musisz go zacząć od dzisiaj unikać. Poza tym obciążając nim swój organizm będziesz tyła i zapanowanie nad swoją wagą będzie po prostu niemożliwe.

Wyobraź sobie, że prawidłowe odżywianie wpływa na poziom energii w Twoim organizmie. Im więcej zjesz czegoś odżywczego tym bardziej będzie Ci się chciało żyć.

Ta wiedza pomoże Ci nie tylko mieć siłę do życia ale również schudnąć. Jeśli zjesz coś, co Dada Ci energii, to będziesz aktywniejsza i dzięki temu spalisz więcej kalorii. Zobacz jak w Twoim ciele wszystko jest ze sobą powiązane.

Zastanów się dobrze nad tym, co do Ciebie mówię. Jeśli będziesz się odpowiednio odżywiała, to będziesz miała więcej energii. Pewnie teraz chciałabyś wiedzieć, co musisz jeść żeby tryskać chęcią do życia?

Indeks glikemiczny podpowie Ci jak Twoje ciało reaguje na poziom cukru we krwi. Musisz jeść to co będzie miało mały indeks. To złota zasada odchudzania. Zapamiętaj ją.

Żywność o wysokim indeksie szybko podwyższa twój poziom cukru we krwi. Żywność o niższym indeksie podwyższa poziom cukru we krwi stopniowo i nie ta gwałtownie. Najlepsza jest taka żywność, która stopniowo uwalnia cukier. To ona da Ci dużo energii i sprawi, że nie przytyjesz.

Raptowne podwyższenie poziomu cukru we krwi przez żywność o wysokim indeksie spowoduje, że poczujesz się zmęczona i senna.

Mówiąc prościej jeśli zjesz batonika, to poziom cukru we krwi gwałtownie się podniesie. Przez moment będziesz czuła zadowolenie i chwilowy przypływ energii.

Ale to będzie tylko taka chwila. Za jakiś czas energia zacznie z ciebie uchodzić i poczujesz się bardzo senna. Dodatkowo możesz mieć też gorszy nastrój i popaść w huśtawkę nastrojów.

Z drugiej strony jeśli zjesz coś o niskim indeksie to będziesz miała przez dłuższy czas dużo energii i nie będziesz odczuwała głodu. Innymi słowy poczujesz się syta i gotowa do działania.

Bilans energii będzie wyrównany i stabilny. Nie będzie żadnych raptownych skoków.

Ale jest jeszcze coś. Jeśli będziesz jadła jedzenie o niskim indeksie, to długo będziesz się cieszyła zdrowiem i z łatwością zrzucisz zbędne kilogramy. Ponadto będziesz miała mniejsze ryzyko że zachowujesz na choroby serca i cukrzyce.

Ale to jeszcze nie wszystko.

Jeśli będziesz jadła jedzenie o niskim indeksie glikemicznym, to nigdy nie zabraknie Ci energii i cały czas będziesz miła chęć do działania.

To znaczy, ze dłużej będziesz czuła się syta. Energia z Twojego organizmu będzie uwalniała stopniowo więc i głód będzie narastał stopniowo. To oznacza, ze kolejny posiłek możesz zaplanować i nie musisz dojadać słodyczami.

Teraz pewnie zastanawiasz się czym tak naprawdę jest ten indeks.

Najpierw podam Ci kilka produktów o wysokim indeksie:

Ciastka,

Ziemniaki,

Rodzynki,

Napoje gazowane,

Kukurydza,

Banany

Teraz pokaże Ci produkty o niskim indeksie, czyli te którymi powinnaś się zainteresować:

Jajka

Mleko

Fasola

Orzeszki ziemne

Migdały

Jabłka.

Te ostatnie przykłady to jest jedzenie, którego powinnaś spożywać jak najwięcej. Oczywiście nie musisz jeść wszystkiego na raz. Wystarczy jednak skupić się głównie na tych składnikach.

Przez ostatnie pięć lat sprawdziłam wszystkie dostępne metody odchudzania. Dosłownie nic na mnie nie działało. Nareszcie udało mi się osiągnąć sukces i schudłam. Metody z którymi się zetknęłam okazały się niezawodne. Chcę się podzielić nimi z innymi dlatego napisałam książkę.

Jej tytuł brzmi „Jak chudnąć 10 kg”. W niej zdradzę Ci wszystkie sekrety jakie nam dotyczące odchudzania. One pozwolą Ci nareszcie spełnić Twoje marzenia o szczupłej i zgrabnej sylwetce. Gwarantuje Ci, ze metody z książki na pewno Ci pomogą nawet jeśli dotychczas twoje efekty odchudzania były raczej marne.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej, to kliknij w obrazek:

ebook