Jak Mieć Dużo Energii Podczas Szybkiego Odchudzania

by Oliwias on May 15, 2012

DARMOWY RAPORT: Jak Spalać Tłuszcz

Pobierz Raport I Zacznij Spalać 25% Więcej Kalorii Dziennie!

Wpisz Swoje Imię Oraz Email Na Który Prześlę Ci Raport

jak zdobyć więcej energiiZastanawiałaś się kiedyś, co tak naprawdę daje nam energię do życia? Jakiego jedzenia powinnaś unikać żeby nie być ospała i zmęczona? Jeśli cały czas jesteś zmęczona i nie masz na nic ochoty, to oznacza, że najprawdopodobniej źle się odżywiasz. Musisz pomyśleć o zmianie nawyków żywieniowych.

Po przeczytaniu tego artykułu na pewno Twój problem się rozwiąże. Nauczysz się odżywiać w taki sposób, który doda Ci siły i energii na cały dzień. Każdy dzień będziesz rozpoczynała z pasją i chęcią do życia, Gwarantuje Ci to.

Wyobrażasz sobie jak mogłoby być wspaniale, gdybyś każdego dnia miała pełno energii. Mogłabyś wówczas spełnić wszystkie swoje marzenia zawsze odkładane na później.

Czy to nie byłoby coś cudownego?
Jakiś czas temu nie miała ochoty wstać z łóżka bo ciągle czułam się zmęczona. To zdarzało mi się nawet, kiedy przespałam 12 godzin. Na nic nie miałam chęci, nic mi się nie chciało. Nawet pójdzie do pracy powoli było dla mnie problemem. Czułam się niewyspana, nawet kiedy dbałam o ilość snu. Najgorsze było to, że każda czynność zajmowała mi dwa razy tyle czasu, co zwykle.

Obecnie coś co zazwyczaj robiłam w 30 minut jestem w stanie wykonać w 10. Wiem że to niesamowite, ale tak właśnie jest.

Zdajesz sobie sprawę z tego jak ciężko cały czas pracuje Twój organizm. Musi sam regenerować siły i oszczędzać je nawet wtedy, kiedy Ty o tym nie myślisz.

Twoje ciało potrzebuje składników odżywczych żeby prawidłowo funkcjonować. Bez tego nie będziesz miała na nic siły. Nakarm swoje ciało żeby chciało żyć. Wedy naprawdę poczujesz się dużo silniejsza i zdrowsza niż dotychczas.

Jeśli zadbasz odpowiednio o swój organizm, to on też Ci się odwdzięczy. Ty musisz mu zapewnić paliwo i dać jeść, a on przetworzy je na energie i pozwoli Ci aktywnie cieszyć się życiem. Nic nie dzieje się samo. Na wszystko masz wpływ. Musisz to sobie tylko uświadomić.

Niezdrowe jedzenie spowoduje, że będziesz zmęczona. Musisz go zacząć od dzisiaj unikać. Poza tym obciążając nim swój organizm będziesz tyła i zapanowanie nad swoją wagą będzie po prostu niemożliwe.

Wyobraź sobie, że prawidłowe odżywianie wpływa na poziom energii w Twoim organizmie. Im więcej zjesz czegoś odżywczego tym bardziej będzie Ci się chciało żyć.

Ta wiedza pomoże Ci nie tylko mieć siłę do życia ale również schudnąć. Jeśli zjesz coś, co Dada Ci energii, to będziesz aktywniejsza i dzięki temu spalisz więcej kalorii. Zobacz jak w Twoim ciele wszystko jest ze sobą powiązane.

Zastanów się dobrze nad tym, co do Ciebie mówię. Jeśli będziesz się odpowiednio odżywiała, to będziesz miała więcej energii. Pewnie teraz chciałabyś wiedzieć, co musisz jeść żeby tryskać chęcią do życia?

Indeks glikemiczny podpowie Ci jak Twoje ciało reaguje na poziom cukru we krwi. Musisz jeść to co będzie miało mały indeks. To złota zasada odchudzania. Zapamiętaj ją.

Żywność o wysokim indeksie szybko podwyższa twój poziom cukru we krwi. Żywność o niższym indeksie podwyższa poziom cukru we krwi stopniowo i nie ta gwałtownie. Najlepsza jest taka żywność, która stopniowo uwalnia cukier. To ona da Ci dużo energii i sprawi, że nie przytyjesz.

Raptowne podwyższenie poziomu cukru we krwi przez żywność o wysokim indeksie spowoduje, że poczujesz się zmęczona i senna.

Mówiąc prościej jeśli zjesz batonika, to poziom cukru we krwi gwałtownie się podniesie. Przez moment będziesz czuła zadowolenie i chwilowy przypływ energii.

Ale to będzie tylko taka chwila. Za jakiś czas energia zacznie z ciebie uchodzić i poczujesz się bardzo senna. Dodatkowo możesz mieć też gorszy nastrój i popaść w huśtawkę nastrojów.

Z drugiej strony jeśli zjesz coś o niskim indeksie to będziesz miała przez dłuższy czas dużo energii i nie będziesz odczuwała głodu. Innymi słowy poczujesz się syta i gotowa do działania.

Bilans energii będzie wyrównany i stabilny. Nie będzie żadnych raptownych skoków.

Ale jest jeszcze coś. Jeśli będziesz jadła jedzenie o niskim indeksie, to długo będziesz się cieszyła zdrowiem i z łatwością zrzucisz zbędne kilogramy. Ponadto będziesz miała mniejsze ryzyko że zachowujesz na choroby serca i cukrzyce.

Ale to jeszcze nie wszystko.

Jeśli będziesz jadła jedzenie o niskim indeksie glikemicznym, to nigdy nie zabraknie Ci energii i cały czas będziesz miła chęć do działania.

To znaczy, ze dłużej będziesz czuła się syta. Energia z Twojego organizmu będzie uwalniała stopniowo więc i głód będzie narastał stopniowo. To oznacza, ze kolejny posiłek możesz zaplanować i nie musisz dojadać słodyczami.

Teraz pewnie zastanawiasz się czym tak naprawdę jest ten indeks.

Najpierw podam Ci kilka produktów o wysokim indeksie:

Ciastka,

Ziemniaki,

Rodzynki,

Napoje gazowane,

Kukurydza,

Banany

Teraz pokaże Ci produkty o niskim indeksie, czyli te którymi powinnaś się zainteresować:

Jajka

Mleko

Fasola

Orzeszki ziemne

Migdały

Jabłka.

Te ostatnie przykłady to jest jedzenie, którego powinnaś spożywać jak najwięcej. Oczywiście nie musisz jeść wszystkiego na raz. Wystarczy jednak skupić się głównie na tych składnikach.

Przez ostatnie pięć lat sprawdziłam wszystkie dostępne metody odchudzania. Dosłownie nic na mnie nie działało. Nareszcie udało mi się osiągnąć sukces i schudłam. Metody z którymi się zetknęłam okazały się niezawodne. Chcę się podzielić nimi z innymi dlatego napisałam książkę.

Jej tytuł brzmi „Jak chudnąć 10 kg”. W niej zdradzę Ci wszystkie sekrety jakie nam dotyczące odchudzania. One pozwolą Ci nareszcie spełnić Twoje marzenia o szczupłej i zgrabnej sylwetce. Gwarantuje Ci, ze metody z książki na pewno Ci pomogą nawet jeśli dotychczas twoje efekty odchudzania były raczej marne.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej, to kliknij w obrazek:

ebook

Henia August 10, 2012 at 10:31 pm

Od kilku dni czytam Twoje artykuły i stosuje się do Twoich rad. Zastanawiam się, czy od czasu do czasu mogę sobie pozwolić na coś słodkiego. Mam sporą nadwagę, ale nie potrafię odmówić sobie zupełnie jedzenia z czekoladą. Zastanawiam się, czy jak ograniczę węglowodany, to uda mi się schudnąć?

Reply

Zytka August 24, 2012 at 2:36 pm

Ja przeszłam sporo dietek i niektóre właśnie powodowały, że nic mi się nie chciało, nie miałam energii, ale ostatnio po tej diecie fajnie się czuję, w trakcie jej stosowania w ogóle nie czułam głodu, nie byłam senna, więc trzeba wybrać taką dietę, która ogólnie nie osłabia, dostarcza wszystkich niezbędnych składników odżywczych, ale tłuszczyk pozwala wyeliminować.

Reply

Kira December 10, 2012 at 10:47 pm

Witaj, na początku chciałabym Ci powiedzieć że, jesteś moją idolką, naprawdę bardzo Cię podziwiam i chcę Ci bardzo podziękować za wszystkie wskazówki. Teraz może o mnie. Mam 18 lat i jeszcze całkiem niedawno ważyłam trochę więcej niż teraz. Nie lubiłam swojego ciała, nie miałam zbyt wielu znajomych i rzadko wychodziłam z domu. Choć nigdy nie byłam otyła, nie miałam chyba nawet poważnej nadwagi, może kilka kilogramów jakby się przyczepić, to mimo wszystko czułam się w swoim ciele bardzo źle. Udało mi się schudnąć, jednak popadłam w paranoję. Tak bardzo boję się że, wrócę do poprzedniej wagi że, popadam w skrajności. Zjadam jeden może dwa posiłki dziennie, najczęściej mały jogurt naturalny i kanapkę z sałatą. Nieraz jest też tak, że zupełnie nic nie jem. Często też, zdarza mi się zwracać posiłki, mimo tego że, jem bardzo mało. Wykańczam się też fizycznie, nieraz ćwiczę do utraty przytomności.Nie wiem, co mam z tym zrobić. Tobie także udało się schudnąć i mimo to nie popadasz w paranoje. Jak po diecie wrócić, do normalnego trybu życia? Mam nadzieję że, odpiszesz na tę wiadomość, będę czekała. Pozdrawiam i z góry dziękuje.

Reply

Marlena January 8, 2013 at 7:41 pm

Witam. mam 165 wzrostu i ważę niecałe 50 kg, niby waga w porządku ale mam duuuży brzuszek, nie mog się go pozbyć, ćwiczę ale to nic nie daje, unikam słodyczy, staram się ich jeść mniej ale czasami mam takie napady że poprostu nie mogę ich nie jeść, proszę mi doradzić jak mam uniknąć ochoty na słodycze, i co robić aby brzuszek rzeczywiście się zmniejszył, błagam o pomoc. Marlena

Reply

Dominika January 13, 2013 at 5:05 pm

Witaj Oliwia ! Nazywam się Dominika ma 20 lat i ważę 90 kg przy wzroście 170 . Problem z waga mam od dzieciństwa, podjęłam wiele prób aby to zmienić jednak bez efektu , chodziłam do dietetyków stosowałem różniaste diety jak również chodziłam na siłownie i uprawiałam wiele sportów. Wydaje mi się że mój problem leży w metabolizmie albo w jego brak . Masz może jakąś rade jak poprawić swoją przemianę materii?

Reply

Atina January 23, 2013 at 7:52 pm

Czesc Oliwia mam 20 lat i moja waga to 75 kg przy 152 cm wzrostu próbuje od ok. pól roku schudnac i mi to nie wychodzi próbowalam ograniczyc jedzenie ale dalej nic i chcialabym zapytac sie czy uda mi schudnac nie jedzac kolacji mój ostatni posilek bylby ok. 16 jesli tak to ile bym schudla i po jakim czasie widzialabym rezultaty. Barzdzo prosze odpisz mi jak najszybciej bo ja juz nie wiem co mam robic i nie mam juz sily.
P.S. Zakupilam juz jakis czas twoja ksiazke, ale nie umiem jej wprowadzic w zycie poniewaz u mnie ciezko jest abym jadla tyle bialka ile powinno sie ziesc w ciagu dnia.Wiem ze ta ksiazka jest skuteczna i pomogla wielu ludziom ale ja niewiem jak mam sie do tego zastosowac poniewaz ze wszystkim musze radzic sobie sama nie mam w nikim wsparcia.

Reply

Eliza April 22, 2013 at 4:55 pm

Hej. Mam 160 cm wzrostu i waze 65 kg. Chcialabym zrzucic do 55 kg czyli 10 kg mniej. Slyszalam o Diecie Dukana….ale nie wiem co mam jesc a czego nie. Prosze o rade ., to bardzo pilne…W moim wypadku ta otylosc wyglada strasznie …mam bardzo duzo tluszczu na posladkach oraz brzuchu…. Prosze o odpowiedz

Reply

Halinka July 5, 2013 at 3:35 am

Droga Oliwio !

Wiem ze jestem strasznie mloda ale potrzebuje twojej rady, chce sie zdrowo odrzywiac, mam 13lat i waze 62kg.przy wzroscie okolo 159. To jest straszne, zawsze jestem przesladowana, jesli moge to tak nazac przez róiesników.
Nabijajasie ze mnie i jest mi strasznie zle. Niedlug mam bal i zle wygladam w wymarznej sukience. Niestety pisze do ciebie bo nie stac mnie na zakup twojej ksiazki i oczekuje chodz jednej rady zeby wszystko poukladac.
Nie chcialam wielkich diet bo wiem ze to w moim wieku niezrodwe i moze oslabic organizm, wiec zaczelam od codziennych brzuszków, zawsze robilam tyle brzuszkówi ile waze zeby siebie zmotywowac i zamiast bialego chleba jadlam placki ryzowe nie jadlam slodyczy a zamiast soków pilam wode. Ostatnio spodobal mi sie chlopak, w moim wieku wiadomo chormony itd. No i chcialo mi sie plakac gdy i on zacza mnie wyzywac. No a gdy przypadniem przyjaciólka nazwala mnie grubasem powiedzialam ze nie moge tak dalej i na takim trybie wytrzymalam tydzien i wazyam 59kg znowu przytytylam boo juz nie dawalam rady i teraz waze rano 60 wieczorem 61 i tak codziennie nie mam juz sily i prosze cie o pomoc, co dalej robic?

Reply

Danka July 5, 2013 at 3:17 pm

Witam, mam 19 lat ważę 52,8 kg. chce jednak schudnąć do 49 kg. Mam 156 cm wzrostu,
Lecz chciałabym stracić kilogramy tylko z brzucha z nikąd indziej da się tak?
Nie chcę brać tabletek odchudzających, po prostu inaczej jeść. Jak jeśc i co?

Reply

Bronislawa July 19, 2013 at 11:00 am

Witam Oliwio
bardzo interesuje mnie twoja ksiazka.
mam45 lat do 30 lat wazylam okolo 50 kg i w tym czasie urodzilam 7 dzieci teraz waze 75 kg i czuje sie z tym zle.
chetnie kupilam bym twoja ksiazke ale jestem za granica i mam holenderskie konto i zeby zrobic przelew potrzebny mi jest sfiw twojego banku inaczej sie nie da
pozdrawiam Bronislawa

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: