Czy Twój Metabolizm Uniemożliwia Ci Odchudzanie?

by Oliwias on May 15, 2012

DARMOWY RAPORT: Jak Spalać Tłuszcz

Pobierz Raport I Zacznij Spalać 25% Więcej Kalorii Dziennie!

Wpisz Swoje Imię Oraz Email Na Który Prześlę Ci Raport

wolny metabolizmCzy wiesz, czym jest Twój metabolizm? Wiele kobiet codziennie zadaje sobie to pytanie. Chciałabym Cię o coś zapytać.. Czy znasz osoby, które jedzą tyle ile chcą i nie tyją? A może masz taką znajomą, która wystarczy, że spojrzy na jedzenie, a już ma 3 kg więcej? Jakiś czas temu czytałam o badaniach, które zostały przeprowadzone na dwóch grupach kobiet. Pierwsze, to były kobiety z nadwagą.

Drugie były szczupłe i chudziutkie.

Przez 10 lat badano sposób ich życia i odżywiania się.

Wynik badań był zaskakujący. Kobiet szczupłe jadły o 60% więcej niż kobiety z nadwagą. Z kolei osoby borykające się z otyłością miały dużo wolniejszy metabolizm nić kobiety chude.
Kobiety z nadwagą myślały, że nie mogą schudnąć z powodów genetycznych a nie związanych ze zbyt wolną przemianą materii.

Niestety były w błędzie!!

Naukowcy udowodnili, że kobiety mają problemy z wagą, ponieważ ich metabolizm jest za wolny.

Wynika to z tego, że otyłe osoby jedzą więcej niż ich organizm rzeczywiście potrzebuje.

Natomiast szczupłe osoby mimo, że jadły dużo więcej od otyłych pań i tak nie dostarczały swojemu ciału tyle jedzenia ile ono potrzebowało.

Pewnie zastanawiasz się, jak to jest w ogóle możliwe.

Osoby szczupłe po prostu jadły mniejsze posiłki, ale częściej. Natomiast osoby otyłe jadły tylko trzy posiłki dziennie, ale za to bardzo obfite.

Po małym posiłki szczupłe kobiety zdążyły spalić to, co zjadły, zanim przyszła pora na kolejne jedzenie. Grubsze panie, nie dały rady spalić tego co zjadły do następnego posiłku, dlatego nadmiar kalorii był odkładane w postaci tłuszczu.

Wiesz, co to tak naprawdę znaczy?

Że osoby otyłe dostarczają swojemu organizmowi więcej kalorii niż on potrzebuje. To dlatego tyją, bo nadmiar wartości energetycznych odkłada się w postaci tkanki tłuszczowej.

Wobec tego, jeśli będziesz dostarczała swojemu organizmowi za dużo jedzenie, to będziesz bardzo szybko przybierała na wadze.

Zawsze powinnaś spalić więcej energii niż zjeść. To złota zasada, której powinnaś się trzymać.

Jeśli będziesz jadła tylko 3 posiłki zamiast 5 mniejszych, to cały czas będziesz tyła i nie zapanujesz nad wagą.

Jaki płynie z tego wniosek?

Musisz Postarać Się Przyspieszyć Swój Metabolizm

Tak samo jak ćwiczysz swoją tkankę mięśniową, tak samo możesz wyćwiczyć szybkość przemiany materii.

Nasze ciało bardzo łatwo można przyzwyczaić do nowego funkcjonowania.

Jeśli będziesz pracowała nad swoim metabolizmem, to bardzo szybko nauczysz swój organizm nowego funkcjonowania.
To właśnie dlatego lepiej jeść 5 małych posiłków w ciągu dnia niż 3 duże.

Podobnie jest z nauką. Lepiej uczyć sie trochę codziennie niż raz w tygodniu przez cały dzień. Pierwsza metoda na pewno przyniesie lepsze efekty.

Pozwól, że powtórzę to jeszcze raz. Jeśli będziesz codziennie jadła 3 posiłki zamiast 5, to Twój organizm nadmiar energii będzie zamieniał na zapasy tkanki tłuszczowej.

Pewnie zastanawiasz się, co powinnaś wobec tego zrobić.

Na początek zmniejsz porcje posiłków, które jesz i przestań podjadać.

Pij dużo wody podczas każdego posiłku.

Po tygodniu takich zmian możesz swobodnie zacząć jeść 5 posiłków dziennie.

Oczywiście możesz od razu zacząć jeść 5 posiłków dziennie, ale na pewno będzie Ci trudniej, bo cały nie będziesz się mogła opędzić od uczucia głodu.

To właśnie dlatego lepiej zacząć od zmniejszenia porcji posiłków. Wtedy Twój metabolizm zacznie się powoli przyzwyczajać do zmian. Jeśli zaczniesz zmiany od jedzenia mniejszych porcji, to masz większe szanse na powodzenie i nie powrócenie do starych nawyków żywieniowych.

Te zmiany można porównać do treningu fizycznego. Jeśli pójdziesz na siłownie pierwszy raz i zaczniesz od intensywnych ćwiczeń to na pewno się zniechęcisz. Natomiast jeśli stopniowo będziesz sobie narzucała tempo, to dużo lepiej dasz sobie radę. Taki sposób postępowania daje po prostu lepsze efekty. Zmiany powinno wprowadzać się stopniowo.

Jeśli zaczniesz ćwiczyć stopniowo, to osiągniesz dużo lepszy efekt.

Teraz nadszedł moment, że muszę Ci zadać kilka bardzo ważnych pytań:

Czy chciałabyś mieć wreszcie szczupłą sylwetkę?

Czy chciałabyś sie wreszcie zmieścić w swój wymarzony rozmiar?

Chcesz się wiedzieć, jak schudnąć 10 kg w ciągu 30 dni?

Czy wystarczy Ci tylko marzenie o tym, że udało Ci się schudnąć?

Jeśli chcesz wreszcie zrzucić te zbędne kilogramy i poczuć się piękną i atrakcyjną kobietą, to mam Ci coś interesującego do zaproponowania.

Ściągnij sobie moją książkę.

To jest moment, w którym możesz przestać podziwiać szczupłe kobiety. W książce pokażę Ci krok po kroku, co zrobić żeby schudnąć i utrzymać tą wagę już na zawsze. Obiecuje, że wcale nie będzie Cię to kosztowało dużo wysiłku i pracy.

Kliknij w obrazek, jeśli chcesz się wiedzieć więcej:

sekrety odchudzania

Renata August 10, 2012 at 11:37 am

Dziekuje za wiadomość. opowiem ci w skrócie swoją krótką historie. Trzy lata temu byłam bardzo szczęsliwa jeżeli chodzi o mój wygląd. Ważyłam wtedy 62kilo , dziś moja waga to 83kg. Od tamtej pory nie moge schudnąć . Gdy zaczynałam diete przenosiłam ją na poniedzialek i tak za każdym razem. Jest mi cięzko uwierzyc w to ,że schudne. Brak mi motywacji i chęci. Mam nadzieje ,że mi pomożesz . Bardzo bym chciała wrócić chociaż do 65kg , to jest dzisiaj moim największym marzeniem . Nie wiem jaki mogę ustalić sobie warunek który by mnie motywował. Próbowałam wszystkiego tabletki , herbatki , ćwiczenia które wykonywałam tylko wtedy kiedy miałam czas. Zniechęcałam się tym,że potrafiłam przez tydzień czasu byc na diecie a gdy moja waga ciała nie malała rezygnowałam . więc prosze cie o pomoc …

Reply

Agata December 10, 2012 at 10:08 pm

Hej Oliwia!

Ja tak na prawdę mam problem z własną samooceną. kiedyś byłam chuda i chciałabym taka być cały czas. Teraz przytyłam i nawet nie wiem kiedy to się stało mam brzuch i w ogóle czuje że jestem strasznie obleśna nie mogę na siebie patrzec a do tego mam wrażenie że robi mi się od tego celulit. Próbuje jeśc coraz mniej i w ogóle ale to nic nie daje ćwiczyłam i tez nic byłam tylko zmęczona i zrezygnowana i po za tym nic mi to nie dało. Mam na tym punkcie kompleksy;( nie wiem co mam robić;( potrzebuje Twojej pomocy czytam komentarze i nastawiam się do kupna Twojej książki ale sama nie wiem czy dam z tym radę;( Proszę odpowiedz na mojego maila liczę na Twoją pomoc w Tobie nadzieja żebym znowu zaczęła patrzec na siebie normalnie a nie z obrzydzeniem. Z góry bardzo dziękuje i Pozdrawiam serdecznie.

Agata, Warszawa

Reply

Dorota January 9, 2013 at 10:32 am

Cześć Oliwia! Jakiś czas temu kupiłam Twoją książkę. Nawet zaczęłam ją czytać, ale w trakcie lektury przyszło mi do głowy pytanie. Zastanawiałam się, czy lepsze efekty w odchudzaniu uzyskam, jak będę ćwiczyła, czy jak przejdę na solidną dietę? Dotychczas nie rozwiałam swojej wątpliwości w Twojej książce, więc postanowiłam napisać na stronie. Mam nadzieje, że szybko uzyskam od Ciebie odpowiedź. Niestety jestem osobą, która nie lubi czekać. Pozdrawiam, Dorota

Reply

Natalia January 15, 2013 at 10:52 am

Cześć Oliwia

Mój problem to moje grubę nogii, chciałbym żeby byłty chudsze aby była po między nimi jakaś przerwa. Stosowałam wsyztskie ćwiecznie, bieganie, diety min głodówka tabletki ale nic nie działa, bardzo prosiłabym cie o pomoc w tej sprawie ponieważ sama nie daję sobie rady a wszyscy których mijam śmieją się ze mnie co jescze bardziej mnie przygnębia.

Czekam na odpowiedź, pozdrawiam Natalia z wojewódźtwa pomorskiego :D

Reply

Ela January 20, 2013 at 3:56 am

Oliwio, nie mam wielkiej nadwagi, przy wzroście 172 cm ważę 74 kg zimą i 72 kg latem. Tak jest już od dłuższego czasu. Obawiam się schudnięcia, bo wtedy bardzo niekorzystnie wyglądam na twarzy, a mam 57 lat, więc sama rozumiesz w czym rzecz. Denerwuje mnie natomiast oponka na brzuchu , fałdy na bokach i trochę za dużo tłuszczu wysoko na udach. Reszta jest OK. Czy znasz jakiś cudowny sposób, żeby właśnie w tych miejscach stracić około 4-5 kg? Zaznaczam, że nie chcę zmizernieć na twarzy, a każda próba odchudzania od tego się właśnie zaczyna. Jeśli znasz taki sposób, to bez wahania kupię twoją książkę. Odpowiesz? Pozdrawiam. Ela.

Reply

Justyna February 16, 2013 at 9:34 am

Mam bardzo wazne pytanie jesli mam jesc np pierwszego dnia duzo welowodanó i bialek to co konkretnie mam jesc jakie to mogly by byc posilki bo to takie troche bezsemsu jak pójde do sklepu i bede ogladala produkty ile maja kalorii i wogóle jakbys mogla to mi napisz jakie posilki zawieraja duzo weglowodanów i bialka bardzo prosze:)

Justyna:)

Reply

Keira April 18, 2013 at 12:54 pm

Witaj Oliwia
dzieki za wiadomosc własnei chce zaczać biegac od jutra zeby zaczac zrzucac kilogramy. Jestem od 2 tygodni na opatentowanym programie zywieniowym, dzieki którym kazdy chudnie w caigu m-ca bez zadnych cwiczen jednak chce popracowac nad miesniami.

Reply

Agnieszka April 20, 2013 at 11:04 am

Dzien dobry, z tej strony Agnieszka dziekuje za wyslanie mi raportu .Mam nadzieje ze dzieki pani pomocy uda mi sie schudnac i stac sie atrakcyjna kobieta . Od wielu lat próbuje schudnac ale bez zadnego rezultatu doslownie prubowalam wszystkiego bralam rózne tabletki stosowalam rózne diety chodzilam na cwiczenia nic mi nie pomagalo jestem zalamana swoim wygladem a do tego ostatnio lekarz mi powiedzial ze musze schudnac 5 kg z brzucha i tali Moze z pani pomoca mi sie uda.

Reply

Ewa April 22, 2013 at 8:37 pm

Witam pisalam juz kilka razy ale postanowilam napisac jeszcze raz mam problem z nadwaga ale jest zwiazany z moja choroba lekarz zbagatelizowal moje zle wyniki uplynelo duzo czasu i czysty przypadek sprawil ze mam chora tarczyce niedoczynnosc i wole hashimoto od roku biore hormony lekarz powiedzial mi ze na razie nie mam szans na pozbycie sie zbednych kilogramow prosze o pomoc, Ewa

Reply

Ola May 31, 2013 at 9:36 am

Mam 22 lata, 176 cm wzrostu i waze 84 kg. Jestem niemal uzalezniona od slodyczy. Za kazdym razem próby ograniczenia ich mam straszna chec i nie moge sie powstrzymac. Slodycze nie sa moim jedynym problemem, poniewaz jem jeszcze duzo kiedy mi sie nudzi i nie jem nigdy sniadan, bo nie mam na nie czasu. Na poczatek chcialabym zmniejszyc ilosc slodyczy jedzonych przeze mnie tylko nie wiem jak. Bylabym bardzo wdzieczna za pomoc.
Pozdrawiam
Ola, Warszawa

Reply

Justyna June 24, 2013 at 8:21 pm

Witaj Oliwio,

jak widzisz mam na imię Justyna, mam 19 lat. Mam 167 cm wzrostu i ważę 94 kg.
Jest mi naprawdę, źle. Czuje się bardzo nie dobrze. Cały czas mnie ktoś przezywa, obraża, nie wiem jak mogę sobie poradzić.. Chociaż cię nie znam, powiedziałam ci to bo wierzę, że mogę ci zaufać. Wiem, ze ty mi pomożesz. Mam za miesiąc wesele u kuzynki i do tamtej pory bardzo bym chciała schudnąć. Jak mi możesz pomóc to bardzo cię o tą pomoc proszę. Z góry Ci dziękuję i pozdrawiam. ;)

Reply

Agnieszka June 26, 2013 at 2:24 am

witam mam na imie agnieszka mam 35 lat, wzrostu 160cm. moja waga to 57kg byla taka jeszcze miesiac temu. dzis waze 53kg. a to dzieki codziennym cwiczeniom ktore poswiecam 30minut. moj problem to zdrowo sie odzywiac bo nie umiem dobrac pokarmu i liczyc kalori . jaka powinna byc moja dieta codzienna i ile kalorii potrzebuje?

Reply

Wiktoria August 16, 2013 at 4:46 pm

Witaj, moje pytanie jest związane z efektem jojo. sama odchudzałam sie i z wagi 78kg zeszłam do ok 59. aktualnie mam 64. ale tu nie chodzi o mnie, bo to najmniejszy problem. chodzi mi o inna osobe. co moze zrobic osoba, ktora brala tabletki odchudzajace i chudla na nich a pozniej przestala brac ze wzgledu na ciaze i przytyla ok 15 kg. nie moze ich zrzucic. te kilogramy są efektem jojo z tego co mi sie o uszy obiło, czyli ciężej do zrucenia? chcialabym pomóc, doradzic niestety nie wiem jak. jest to osoba, która niestety nie ma mozliwosci cwiczenia. dieta byłaby kluczowa, tylko trzeba wiedziec jak ja ukladac a ja nie wiem. prosiłabym o pomoc, jak osoba moze schudnac z efektu jojo. pozrawiam Wiktoria

Reply

Leave a Comment

Previous post:

Next post: