Jak Uzyskać Płaski Brzuch?

by Oliwias on July 12, 2012

co robić aby mieć płaski brzuchWiększość dietetyków uważa, że trzeba przejść długą drogę, żeby nauczyć się chudnąć. Niestety niewielu z nich nie mówi jak schudnąć w tali i pozbyć się tkanki tłuszczowej na brzuchu.

Nadmiar tłuszczu na brzuchu, to problem z którym borykają się zarówno mężczyźni, jak i kobiety.  Żeby zmienić wygląd swojego ciała muszą nauczyć się zdrowego stylu życia.

Jeśli uda Ci się schudnąć w talii, to na pewno będziesz szczęśliwsza i poczujesz się lepiej. Tak naprawdę wygląd naszego brzucha jest odwzorowaniem naszego stanu zdrowia. Ostatnio wiele mężczyzn i kobiet walczą z problemem odstającego brzucha.

Jednak badania wykazały, że odchudzanie brzucha jest wskazane nie tylko z powodów estetycznych. Wyniki wskazują, że osoby, które mają odstający brzuch borykają się z problemami zdrowotnymi i mogą chorować na serce.

Tkanka tłuszczowa odkłada się na brzuchu głównie z powodu siedzącego trybu życia. Ludzie, którzy całe dnie przesiadują w pracy powinni zapewnić sobie trochę więcej aktywności fizycznej. Dodatkowo niezdrowa dieta i spożywanie pokarmów z dużą ilością nasyconych tłuszczów przyczyniają się do otyłości w okolicach brzucha.

Coraz więcej ludzi szuka sposobów na odchudzenie talii. Nie jest łatwo schudnąć w tym miejscu, ale nie jest to też niemożliwe. Niestety aby to osiągnąć trzeba być cierpliwym i dużo wycierpieć.

Większość osób myśli, że przez ćwiczenia uda im się zgubić nadmiar kilogramów. To jest nieprawda i w ten sposób nie uda nam się niczego osiągnąć. Ćwiczenia nie pomogą Ci schudnąć w pasie. Zamiast ćwiczeń lepszym pomysłem jest odpowiednio dobrana dieta. Pokarmy, które spożywamy mają większy wpływ na wygląd naszego brzucha niż ćwiczenia.

Żywność, która pomaga spalać tłuszcz w okolicach brzucha często zawiera wiele składników odżywczych. Musisz tylko zjadać tyle kalorii ile jesteś w stanie spalić w ciągu dnia. To bardzo ważne, dlatego powinnaś o tym pamiętać.

Aby schudnąć powinnaś jeść warzywa, owoce i produkty pełnoziarniste. Ciemna czekolada i orzechy pomogą Ci szybciej spalić nadmiar tłuszczu. Ryby, które zawierają dużo białka również powinny być obecne w Twojej diecie.

W diecie nie powinny być obecne tłuszcze nasycone, dlatego musisz zapomnieć o jedzeniu słodyczy. Niestety te produkty najbardziej przyczyniają się do odkładania się tłuszczu w twoim organizmie.

Nawet dzięki tym wskazówką odchudzanie brzucha nie będzie wcale takie łatwe. Zmiana diety na pewno nie przyniesie natychmiastowych efektów. Ale jeśli przez dłuższy czas będziesz się zdrowo odżywiała, to na pewno zauważysz, że twoja talia się zmieniła i stała się bardziej szczupła.

6 Sposobów Na Odchudzenie Brzucha

Otyły brzuch nie tylko nie jest atrakcyjny, ale również może być dla Ciebie niebezpieczny. Nadmiar tłuszczu na brzuchu może zaszkodzić Twojemu zdrowiu.

Badania wykazują, że ludzie którzy borykają się z otyłością brzuszną mogą zachorować na serce albo cukrzyce typu drugiego.

Aby pozbyć się tłuszczu na brzuchu musisz zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać.

Podczas odchudzania możesz skorzystać z poniższych rad, które pomogą Ci szybciej osiągnąć swój cel:

1.Poszukaj jakiś ćwiczeń i wykonuj je systematycznie.

Prawda jest taka, że wiele osób nie ma czasu w ciągu dnia na odrobinę aktywności fizycznej. Na szczęście jest sposób, który pomoże Ci rozwiązać ten problem.

Poszukaj sobie w ciągu dnia takich ćwiczeń, które Cię zrelaksują np. pilates. Możesz także wykonywać jakieś proste ćwiczenia, albo potańczyć przy żywej, rytmicznej muzyce. Dzięki ćwiczeniom będziesz także miała znacznie więcej energii oraz lepsze samopoczucie.

2.Rzuć palenie.

Wiele osób relaksuje się przez zapalenie papierosa. Niestety palenie bywa zgubne. Nie dość, że szkodzi Twojemu zdrowiu, to jeszcze niekorzystnie wpływa na Twoją figurę.

Tobie się wydaje, że palenie pomaga Ci się odstresować, ale tak naprawdę dym tytoniowy przyczynia się do produkcji hormonu stresu. On powoduje, że organizm zaczyna odkładać tłuszcz, szczególnie w okolicach brzucha.

Według amerykańskich naukowców, osoby które palą mają więcej tkanki tłuszczowej niż te, które tego nie robią. Jeśli przestaniesz palić to schudniesz i staniesz się zdrowsza.

3.Pij mniej alkoholu.

Nie bez powodu wielu ludzi kojarzy piwo z dużym brzuchem. Ludzie, którzy piją często mają większe skłonności do tycia niż ci, którzy piją go bardzo mało.

Alkohol dostarcza do Twojego organizmu puste kalorie, które nie dają Ci energii. Powinnaś ograniczyć spożywanie alkoholu, bo to pomoże Ci schudnąć i uchroni Ci od wielu chorób.

4.Jedz więcej błonnika.

Czasami masz odstający brzuch właśnie przez zaparcia. Aby temu zapobiec musisz jeść więcej błonnika, który znajduje się w warzywach i owocach. Dzięki temu Twój organizm będzie się oczyszczał regularnie, a brzuch stanie się szczuplejszy.

5.Pij więcej wody.

Wzdęty brzuch wydaje się być większym niż jest w rzeczywistości. Jeśli uważasz, że ten problem Cię dotyczy, to powinnaś pić więcej wody. Niektórzy ludzie nie chcą tego robić, bo boją się, że woda zacznie się odkładać w ich organizmie. Ale to właśnie jest jedyny sposób na rozwiązanie kłopotów ze wzdęciami.

Jeśli w twoim ciele będzie dużo wody, to wszystkie procesy będą szybciej zachodziły. Poza tym woda ograniczy Twój apetyt dzięki czemu będziesz mniej jadła.

6.Jedz pożywienie, które spala tłuszcz.

Odpowiednia dieta może się przyczynić do efektywniejszego spalania tłuszczu. To jedna z tajemnic odchudzania. Jeśli masz ochotę na jakąś przekąskę, to wybierz migdały zamiast produktów mlecznych. Te produkty zawierają więcej białka, dlatego będziesz dłużej czuła się syta.

Aby schudnąć w talii musisz na to pracować każdego dnia.

Regularne ćwiczenia, to klucz do sukcesu.

Nawet kiedy siedzisz w pracy przy burku możesz dbać o swój brzuch. Wyprostuj plecy i wciągnij brzuch. Dzięki temu zaoszczędzisz trochę czasu na bieganie. Jeśli poczujesz się zmęczona to przerwij i za chwilę zrób jeszcze raz to samo.

Ćwiczenia Wzmacniające Mięśnie Brzucha

Utrata tkani tłuszczowej z brzucha jest problemem wielu odchudzających się ludzi.

Oczywiście odpowiednie odżywianie jest kluczem do smukłej figury. Ale nie można zapominać o regularnych ćwiczeniach i intensywnym treningu.

Wiele czynników ma wpływ na otyłość w okolicach brzucha. Jedną z przyczyn może być dziedziczność. Twoja rodzina może mieć skłonności do gromadzenia tłuszczu w talii.

Rodzeństwo i dzieci osoby obciążonej genetycznie otyłością są zagrożone. Jednak najczęściej to niewłaściwa dieta i tryb pracy są głównymi czynnikami wpływającymi na wygląd naszego brzucha.

Bez względu na to z jakiego powodu jesteś otyła, możesz to zmienić przez ćwiczenia i odpowiednią dietę. Dzięki tym dwóm sposobom możesz osiągnąć upragnioną sylwetkę i zrzucić kilka zbędnych kilogramów.

Jeśli chodzi o ćwiczenia, to nie powinnaś skupiać się na jednej części ciała. Musisz zadbać o ogólny trening, który wzmocni Twoją kondycje i całe ciało. Musisz znaleźć odpowiedni program ćwiczeń, który będzie ułożony specjalnie dla Ciebie. Ważne, żebyś regularnie ćwiczyła najmniej 30 minut dziennie.

Dzięki takiemu treningowi wzmocnisz swoje mięśnie i przyspieszysz spalanie kalorii. Nie skupiaj się na jednej części ciała tylko ćwicz wszystkie mięśnie. To pozwoli Ci spalić nadmiar tłuszczu w wielu miejscach i przyspieszy proces odchudzania. Skorzysta na tym nie tylko Twój brzuch, zmieni się cała Twoja sylwetka.

Aby pozbyć się tkanki tłuszczowej na brzuchu musisz zadbać o takie partie ciała:

Dolna: Połóż się na podłodze z nogami ugiętymi w kolanach. Dolna część pleców powinna dotykać podłogi. Rozluźnij się i połóż dłonie wzdłuż swojego ciała.

Napnij brzuch i przyłóż prawe kolano do klatki piersiowej.  Jednocześnie staraj się, aby dolna część pleców cały czas dotykała podłogi.  Później wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj to ćwiczenie tak samo tylko dla lewej nogi. Żeby ćwiczenie przyniosło jakieś efekty powinnaś je powtórzyć 12 razy dla każdej nogi.

Górna: Połóż się płasko na plecach i przyłóż zgięte kolana do klatki piersiowej. Teraz dotykaj łokciami przeciwnego kolana. Prawy łokieć do lewego kolana i lewy łokieć do prawego kolana. Wykonaj 3 serie tego ćwiczenia po 12 powtórzeń.

Dolną i górną jednocześnie: Połóż się płasko na plecach. Unieś swoje nogi do góry tak, żeby tworzyły z pozostałym tułowiem kąt 90 stopni. Wytrzymaj tak chwilę, a później postaraj się podnieść na rękach biodra tak, żeby nadal został zachowany ten sam kąt. Następnie połóż nogi na podłodze i powtórz to ćwiczenie kilka razy.

I przykład jeszcze jednego ćwiczenia: Połóż się na podłodze twarzą do ziemi. Unieś się na przedramionach i palcach od nóg, postaraj się tak wytrzymać przez chwilę. Później ugnij ręce w łokciach i postaraj się utrzymać swój ciężar ciała na rękach. Plecy razem z pupą i nogami powinny tworzyć linię prostą. Postaraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund i zrób sobie odpoczynek. Później powtórz to ćwiczenie jeszcze kilka razy.

Jeśli masz nadwagę z którą nie możesz sobie poradzić to wiem jak się czujesz. Ja także ją miałam parę lat temu. Próbowałam wszystkiego ale nic nie działało, aż w końcu pokonałam ten problem raz na zawsze. W dniu dzisiejszym ważę 58 kg i czuję się świetnie każdego dnia. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak tego dokonałam to czytaj dalej TUTAJ.

sekrety odchudzania