Jak Uzyskać Płaski Brzuch?

by Oliwias on July 12, 2012

DARMOWY RAPORT: Jak Spalać Tłuszcz

Pobierz Raport I Zacznij Spalać 25% Więcej Kalorii Dziennie!

Wpisz Swoje Imię Oraz Email Na Który Prześlę Ci Raport

co robić aby mieć płaski brzuchWiększość dietetyków uważa, że trzeba przejść długą drogę, żeby nauczyć się chudnąć. Niestety niewielu z nich nie mówi jak schudnąć w tali i pozbyć się tkanki tłuszczowej na brzuchu.

Nadmiar tłuszczu na brzuchu, to problem z którym borykają się zarówno mężczyźni, jak i kobiety.  Żeby zmienić wygląd swojego ciała muszą nauczyć się zdrowego stylu życia.

Jeśli uda Ci się schudnąć w talii, to na pewno będziesz szczęśliwsza i poczujesz się lepiej. Tak naprawdę wygląd naszego brzucha jest odwzorowaniem naszego stanu zdrowia. Ostatnio wiele mężczyzn i kobiet walczą z problemem odstającego brzucha.

Jednak badania wykazały, że odchudzanie brzucha jest wskazane nie tylko z powodów estetycznych. Wyniki wskazują, że osoby, które mają odstający brzuch borykają się z problemami zdrowotnymi i mogą chorować na serce.

Tkanka tłuszczowa odkłada się na brzuchu głównie z powodu siedzącego trybu życia. Ludzie, którzy całe dnie przesiadują w pracy powinni zapewnić sobie trochę więcej aktywności fizycznej. Dodatkowo niezdrowa dieta i spożywanie pokarmów z dużą ilością nasyconych tłuszczów przyczyniają się do otyłości w okolicach brzucha.

Coraz więcej ludzi szuka sposobów na odchudzenie talii. Nie jest łatwo schudnąć w tym miejscu, ale nie jest to też niemożliwe. Niestety aby to osiągnąć trzeba być cierpliwym i dużo wycierpieć.

Większość osób myśli, że przez ćwiczenia uda im się zgubić nadmiar kilogramów. To jest nieprawda i w ten sposób nie uda nam się niczego osiągnąć. Ćwiczenia nie pomogą Ci schudnąć w pasie. Zamiast ćwiczeń lepszym pomysłem jest odpowiednio dobrana dieta. Pokarmy, które spożywamy mają większy wpływ na wygląd naszego brzucha niż ćwiczenia.

Żywność, która pomaga spalać tłuszcz w okolicach brzucha często zawiera wiele składników odżywczych. Musisz tylko zjadać tyle kalorii ile jesteś w stanie spalić w ciągu dnia. To bardzo ważne, dlatego powinnaś o tym pamiętać.

Aby schudnąć powinnaś jeść warzywa, owoce i produkty pełnoziarniste. Ciemna czekolada i orzechy pomogą Ci szybciej spalić nadmiar tłuszczu. Ryby, które zawierają dużo białka również powinny być obecne w Twojej diecie.

W diecie nie powinny być obecne tłuszcze nasycone, dlatego musisz zapomnieć o jedzeniu słodyczy. Niestety te produkty najbardziej przyczyniają się do odkładania się tłuszczu w twoim organizmie.

Nawet dzięki tym wskazówką odchudzanie brzucha nie będzie wcale takie łatwe. Zmiana diety na pewno nie przyniesie natychmiastowych efektów. Ale jeśli przez dłuższy czas będziesz się zdrowo odżywiała, to na pewno zauważysz, że twoja talia się zmieniła i stała się bardziej szczupła.

6 Sposobów Na Odchudzenie Brzucha

Otyły brzuch nie tylko nie jest atrakcyjny, ale również może być dla Ciebie niebezpieczny. Nadmiar tłuszczu na brzuchu może zaszkodzić Twojemu zdrowiu.

Badania wykazują, że ludzie którzy borykają się z otyłością brzuszną mogą zachorować na serce albo cukrzyce typu drugiego.

Aby pozbyć się tłuszczu na brzuchu musisz zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać.

Podczas odchudzania możesz skorzystać z poniższych rad, które pomogą Ci szybciej osiągnąć swój cel:

1.Poszukaj jakiś ćwiczeń i wykonuj je systematycznie.

Prawda jest taka, że wiele osób nie ma czasu w ciągu dnia na odrobinę aktywności fizycznej. Na szczęście jest sposób, który pomoże Ci rozwiązać ten problem.

Poszukaj sobie w ciągu dnia takich ćwiczeń, które Cię zrelaksują np. pilates. Możesz także wykonywać jakieś proste ćwiczenia, albo potańczyć przy żywej, rytmicznej muzyce. Dzięki ćwiczeniom będziesz także miała znacznie więcej energii oraz lepsze samopoczucie.

2.Rzuć palenie.

Wiele osób relaksuje się przez zapalenie papierosa. Niestety palenie bywa zgubne. Nie dość, że szkodzi Twojemu zdrowiu, to jeszcze niekorzystnie wpływa na Twoją figurę.

Tobie się wydaje, że palenie pomaga Ci się odstresować, ale tak naprawdę dym tytoniowy przyczynia się do produkcji hormonu stresu. On powoduje, że organizm zaczyna odkładać tłuszcz, szczególnie w okolicach brzucha.

Według amerykańskich naukowców, osoby które palą mają więcej tkanki tłuszczowej niż te, które tego nie robią. Jeśli przestaniesz palić to schudniesz i staniesz się zdrowsza.

3.Pij mniej alkoholu.

Nie bez powodu wielu ludzi kojarzy piwo z dużym brzuchem. Ludzie, którzy piją często mają większe skłonności do tycia niż ci, którzy piją go bardzo mało.

Alkohol dostarcza do Twojego organizmu puste kalorie, które nie dają Ci energii. Powinnaś ograniczyć spożywanie alkoholu, bo to pomoże Ci schudnąć i uchroni Ci od wielu chorób.

4.Jedz więcej błonnika.

Czasami masz odstający brzuch właśnie przez zaparcia. Aby temu zapobiec musisz jeść więcej błonnika, który znajduje się w warzywach i owocach. Dzięki temu Twój organizm będzie się oczyszczał regularnie, a brzuch stanie się szczuplejszy.

5.Pij więcej wody.

Wzdęty brzuch wydaje się być większym niż jest w rzeczywistości. Jeśli uważasz, że ten problem Cię dotyczy, to powinnaś pić więcej wody. Niektórzy ludzie nie chcą tego robić, bo boją się, że woda zacznie się odkładać w ich organizmie. Ale to właśnie jest jedyny sposób na rozwiązanie kłopotów ze wzdęciami.

Jeśli w twoim ciele będzie dużo wody, to wszystkie procesy będą szybciej zachodziły. Poza tym woda ograniczy Twój apetyt dzięki czemu będziesz mniej jadła.

6.Jedz pożywienie, które spala tłuszcz.

Odpowiednia dieta może się przyczynić do efektywniejszego spalania tłuszczu. To jedna z tajemnic odchudzania. Jeśli masz ochotę na jakąś przekąskę, to wybierz migdały zamiast produktów mlecznych. Te produkty zawierają więcej białka, dlatego będziesz dłużej czuła się syta.

Aby schudnąć w talii musisz na to pracować każdego dnia.

Regularne ćwiczenia, to klucz do sukcesu.

Nawet kiedy siedzisz w pracy przy burku możesz dbać o swój brzuch. Wyprostuj plecy i wciągnij brzuch. Dzięki temu zaoszczędzisz trochę czasu na bieganie. Jeśli poczujesz się zmęczona to przerwij i za chwilę zrób jeszcze raz to samo.

Ćwiczenia Wzmacniające Mięśnie Brzucha

Utrata tkani tłuszczowej z brzucha jest problemem wielu odchudzających się ludzi.

Oczywiście odpowiednie odżywianie jest kluczem do smukłej figury. Ale nie można zapominać o regularnych ćwiczeniach i intensywnym treningu.

Wiele czynników ma wpływ na otyłość w okolicach brzucha. Jedną z przyczyn może być dziedziczność. Twoja rodzina może mieć skłonności do gromadzenia tłuszczu w talii.

Rodzeństwo i dzieci osoby obciążonej genetycznie otyłością są zagrożone. Jednak najczęściej to niewłaściwa dieta i tryb pracy są głównymi czynnikami wpływającymi na wygląd naszego brzucha.

Bez względu na to z jakiego powodu jesteś otyła, możesz to zmienić przez ćwiczenia i odpowiednią dietę. Dzięki tym dwóm sposobom możesz osiągnąć upragnioną sylwetkę i zrzucić kilka zbędnych kilogramów.

Jeśli chodzi o ćwiczenia, to nie powinnaś skupiać się na jednej części ciała. Musisz zadbać o ogólny trening, który wzmocni Twoją kondycje i całe ciało. Musisz znaleźć odpowiedni program ćwiczeń, który będzie ułożony specjalnie dla Ciebie. Ważne, żebyś regularnie ćwiczyła najmniej 30 minut dziennie.

Dzięki takiemu treningowi wzmocnisz swoje mięśnie i przyspieszysz spalanie kalorii. Nie skupiaj się na jednej części ciała tylko ćwicz wszystkie mięśnie. To pozwoli Ci spalić nadmiar tłuszczu w wielu miejscach i przyspieszy proces odchudzania. Skorzysta na tym nie tylko Twój brzuch, zmieni się cała Twoja sylwetka.

Aby pozbyć się tkanki tłuszczowej na brzuchu musisz zadbać o takie partie ciała:

Dolna: Połóż się na podłodze z nogami ugiętymi w kolanach. Dolna część pleców powinna dotykać podłogi. Rozluźnij się i połóż dłonie wzdłuż swojego ciała.

Napnij brzuch i przyłóż prawe kolano do klatki piersiowej.  Jednocześnie staraj się, aby dolna część pleców cały czas dotykała podłogi.  Później wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj to ćwiczenie tak samo tylko dla lewej nogi. Żeby ćwiczenie przyniosło jakieś efekty powinnaś je powtórzyć 12 razy dla każdej nogi.

Górna: Połóż się płasko na plecach i przyłóż zgięte kolana do klatki piersiowej. Teraz dotykaj łokciami przeciwnego kolana. Prawy łokieć do lewego kolana i lewy łokieć do prawego kolana. Wykonaj 3 serie tego ćwiczenia po 12 powtórzeń.

Dolną i górną jednocześnie: Połóż się płasko na plecach. Unieś swoje nogi do góry tak, żeby tworzyły z pozostałym tułowiem kąt 90 stopni. Wytrzymaj tak chwilę, a później postaraj się podnieść na rękach biodra tak, żeby nadal został zachowany ten sam kąt. Następnie połóż nogi na podłodze i powtórz to ćwiczenie kilka razy.

I przykład jeszcze jednego ćwiczenia: Połóż się na podłodze twarzą do ziemi. Unieś się na przedramionach i palcach od nóg, postaraj się tak wytrzymać przez chwilę. Później ugnij ręce w łokciach i postaraj się utrzymać swój ciężar ciała na rękach. Plecy razem z pupą i nogami powinny tworzyć linię prostą. Postaraj się wytrzymać w tej pozycji przez 30 sekund i zrób sobie odpoczynek. Później powtórz to ćwiczenie jeszcze kilka razy.

Jeśli masz nadwagę z którą nie możesz sobie poradzić to wiem jak się czujesz. Ja także ją miałam parę lat temu. Próbowałam wszystkiego ale nic nie działało, aż w końcu pokonałam ten problem raz na zawsze. W dniu dzisiejszym ważę 58 kg i czuję się świetnie każdego dnia. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak tego dokonałam to czytaj dalej TUTAJ.

sekrety odchudzania

 

Piotrek August 12, 2012 at 10:50 am

Dobry Artykuł

Pozdro
Piotrek

Reply

Jagoda August 13, 2012 at 2:17 am

Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy nie powinnam trochę schudnąć. Postanowiłam zapytać o to Ciebie. Słyszałam, że jesteś dobra w doradzaniu osobom otyłym. Ja mam 160 cm wzrostu i ważę 60 kilogramów. Czu uważasz, że to za dużo. Nie chciałabym chorować tylko dlatego, że mam za dużo kilogramów. Mam nadzieje, że odpiszesz i podpowiesz w którym kierunku powinnam się udać. Pozdrawiam i czekam na jakąś wiadomość od Ciebie. /Jagoda

Reply

Martyna August 15, 2012 at 2:15 am

Twoja książka jest po prostu cudowna. Dzięki niej nareszcie schudłam. Jestem szczupła i bardzo dobrze się z tym czuje. Wszyscy mi zazdroszczą i podziwiają moją figurę. To niesamowite jak taka mała zmiana może wpłynąć na całe życie. Kolejną rzeczą, która mnie cieszy to fakt, że teraz mogę nosić mniejszy rozmiar. Musiałam wymienić całą swoją garderobę. Teraz mam dużo nowych ciuchów bardziej kolorowych i odważniejszych. Nowa figura zmienia wiele i daje naprawdę dużo satysfakcji. Dziękuję, że napisałaś swoją książkę. Jesteś cudowna :)

Reply

Iga August 16, 2012 at 9:43 am

Piszę do Ciebie, ponieważ muszę Cię o coś zapytać. Odchudzałam sie już wiele razy, ale zawsze dopadał mnie efekt jo-jo. Boję się, że po przeczytaniu Twojej książki uda mi sie schudnąć, ale po zakończeniu kuracji ponownie wrócę do swojej starej wagi. Możesz coś na to poradzić? A może Twoje metody odchudzania różnią się od pozostałych proponowanych w internecie? Czekam na jakąś wiadomość od Ciebie.

Reply

Ania August 17, 2012 at 5:22 am

Twoja książka jest niesamowita. Dzięki niej schudłam więcej niż zamierzałam. Chciałam zrzucić zaledwie 2 kilogramy a teraz ważę o 5 mniej. Moje ciało zupełnie się zmieniło. Jest atrakcyjne i dzięki temu pokochałam siebie na nowo. A ponadto mój chłopak jest wyraźnie zadowolony z mojego nowego wyglądu. Książka „Odkryj jak schudnąć” sprawiła, że pozbyłam się wszystkich kompleksów i jestem teraz szczęśliwa kobieta. Pozdrawiam, Ania

Reply

Michalina August 19, 2012 at 8:54 am

Serdecznie dziękuję za to wszystko, co napisałaś nie tylko w tej notce, ale na całym blogu, bo właśnie dzięki temu wyciągnęłam wnioski ze swojego dotychczasowego postępowania, to wspaniałe, że są tacy ludzie jak Ty. Od dzisiaj spojrzę na wszystko inaczej. Na dzisiejszy dzień ważę 89kg, natomiast mój cel to 60kg. Każdy cel można osiągnąć, wystarczy wiara i samozaparcie. :)

Reply

Wiktoria November 4, 2012 at 6:23 pm

Hej ja z takim jednym pytankiem: ważę 71 kg i mam 167 wzrostu. Jeszcze 2 miesiace temu ważyłam 59 kg. Czy to wszystko jest normalne? czy ja kiedykolwiek schudnę???

Reply

Martyna November 8, 2012 at 10:14 pm

hey mam takie pytanie mam 165 wzrostu i warze 60 czy to jest normalne ?? chciala bym schudnac ale nie potrafie mozesz mi pomuc prosze cie o to :(

Reply

Anna January 19, 2013 at 10:13 am

Cześć Oliwia!! Właśnie skończyłam czytać Twoją książkę. Muszę przyznać, że jestem nią oczarowana. Dzięki niej zrozumiałam, jakie wcześniej popełniałam błędy, które uniemożliwiały mi zrzucenie zbędnych kilogramów. Dodatkowo zauważyłam, że nie używasz jakiegoś wyszukanego słownictwa, tylko wszystko jest napisane jasno i przejrzyście. Tak naprawdę, to nie przypominam sobie, żebym kiedyś czytała książkę podobną do tej. Fajnie, że coś takiego napisałaś. Myślę, że śmiało można to nazwać przewodnikiem po odchudzaniu dla trochę zagubionych w tym temacie. Życzę Ci, żeby Twoja książka odniosła wielki sukces. Pozdrawiam, Anna

Reply

Krystyna Kustra February 7, 2013 at 11:03 am

Od 1stycznia moja waga tak szybko się podnosiła że byłam w ogromym strachu,ale po otrzymaniu Twojej ksiązki zrozumiałam wiele błędów.Po dwóch tygodniach ,moja waga stanęła w miejscu i wtedy zaświeciło słoneczko dzisiaj ważę 3 kg mniej.Trzeba sobie wyrobic nawyk odżywiania i będzie dobrze,muszę jeszcze pracowac.Krystyna

Reply

Iwona March 9, 2013 at 8:45 pm

Proszę pomóżcie!
Jestem 3 miesiace po drugim porodzie. Mam 163 cm wzrostu. Moja ostateczna waga na koniec ciąży wynosiła 76kg. Po porodzie wazylam 69kg. Jakoś 3 tyg pozniej waga skoczyła do 75kg. I juz tak sie trzyma. Za nic nie chce ona spasc. Co mam zrobic? Kazdy doradza co innego i jedno drugiemu zaprzecza a ja poglebiam sie w depresje i czuje sie nie atrakcyjna gruba ze zwisajaca skóra na brzuch i plecach. Czasem jak dojda wzdecia moj brzuch wyglada jakbym byla znowu w 6 czy 7 miesiącu ciąży. Tabletka nie wierze a od intensywnego cwiczenia boje sie ze wyrobie sobie miesnie jak kulturysta a tego nie chce. Chce miec smukla sylwetke i zgrabna a powoli trace nadzieje ze kiedykolwiek bede miala ladne cialo…. co do jedzenia … to nie jem jak slonicai tez nie jadam późno. .. pomocy!!!

Reply

Jose March 29, 2013 at 5:25 pm

Witam, od kilku lat próbuję schudnąć w okolicy brzucha. Mam 161 i ważę 57 kilo, mimo to mój brzuch jest ogromny i strasznie nie pasuje do reszty mojej budowy. Nie mam już pomysłu jaka dieta będzie dla mnie dobra i ćwiczenia, przeszłam dukana, 13 dniową dietę, wiele innych. Nie jem mięsa, więc ciężko mi dobrać odpowiednią dietę. Robienie brzuszków też na wiele się nie zdało. Nie mam pomysłu już co robić.

Reply

justa April 5, 2013 at 12:03 pm

Pomocy!! Mam 165cm wzr. i waze 69kg wiem ze mam lekka nadwagę a wygląda jakbym była w 6 mies. ciazy Chcilalabym schudnąć 5-10 kg doradzcie co mi coś….

Reply

Angelika April 10, 2013 at 3:57 am

Dzięki , oliwia pomogłaś mi zmienic swoje zycie na lepsze . Bardzo chętnie czytałam twoją ksiązke .

Pozdrawiam Angelika

Reply

Edyta May 19, 2013 at 3:05 pm

Czesc oliwio. Nawet nie wiesz jaka jestem szczesliwa ze przeczytalam twoja ksiazke. Udalo mi sie uzyskac wiele cennych wskazowek od 2 tygodni staram sie stosowac do twojej ksiazki, schudlam ponad 4 kg jestem szczesliwa ze ucze sie jesc zdrowo madrze nawet nie wiesz jak bardzo dziekuje tobie ze trafilam na twoja ksiazke. Za 2 miesiace wylatuje z synem do tunezji i chce dobrze czuc sie w swoim ciele i wierze ze dzieki tobie mi sie uda pozdrawiam trzymaj kciuki. Edyta, Zawiercie

Reply

Karolina July 17, 2013 at 8:51 am

Witaj Oliwio ! Pragnę zakupić Twoją książkę, gdyż mam dość wyśmiewania mnie. Chcę znów nosić kolorowe, swobodne ubrania. Mam tylko pytanie. Czy jeżeli mam 175 cm wzrostu i ważę 76 kg, to czy muszę dużo schudnąć ? Pozdrawiam, Karolina :)

Reply

Mateusz September 18, 2013 at 10:26 pm

Każde ćwiczenie fizyczne, które choć troche podnosi tętno, przyczynia się do podniesienia metabolizmu i co za tym idzie ,do spalania tłuszczu w organiżmie. Dlatego moje drogie panie-więcej ruchu! :)

Reply

aga October 18, 2013 at 8:57 pm

mam174 wzrostu i ważę 55k, nie jestem gruba, mam tylko BRZUCH. pomóż , jak sie go pozbyć? aga

Reply

Leave a Comment

Previous post: